Klachtenprocedure

Wij vinden een goede dienstverlening aan onze klanten erg belangrijk. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Het kan zijn dat u een klacht hebt over de diensten of producten van Zandcompleet. Dat vinden wij uiteraard vervelend en willen dat graag samen met u oplossen. Het leveren van kwaliteit en service behoort tot onze kernwaarden. Wij zullen er daarom alles aan doen om uw klacht tot tevredenheid te behandelen en onze dienstverlening in het vervolg te verbeteren.

Afhandeling van een klacht

Zandcompleet behandeld een klacht zorgvuldig. Nadat wij uw klacht hebben mogen ontvangen krijgt u dit per email bevestigd (binnen 3 werkdagen). Vervolgens zullen wij samen met u tot een oplossing proberen te komen. Klachten ontvangen wij per voorkeur per e-mail op info@zandcompleet.nl.

Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguageWanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.